WYMIANA I ZWROT


Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie torebek.

Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami. 


1. Wydrukuj i wypełnij formularz (pobierz go)

2. Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełnioną kartę zwrotu, potwierdzenie zakupu (paragon lub fakturę). Pamiętaj o tym, aby torebka/i były odpowiednio opakowane, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia. 

3. Zaadresuj paczkę na nasz adres: 

Daan Concept Danuta Gintrowicz ul. Fiedlera 11 62-040 Puszczykowo

4. Uwagi:
a) Daanloo zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania wymian, których nadanie nastąpiło po 14 dniach od otrzymania przesyłki.
b) Daanloo zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania wymiany torebki/ek, która/e są w jakikolwiek sposób uszkodzone (poplamienie, rozerwanie). 
c) Daanloo nie przyjmuje zwrotu/wymiany torebek wysyłanych za pobraniem.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, możesz skontaktować się z naszym biurem obsługi Klienta. W tym celu napisz na kontakt@daanloo.pl lub +48 600 108 728 (czynne od pon.-pt. w godz. 9-15).

 

REKLAMACJA

Reklamowany towar należy przesłać wraz z opisem i podaną przyczyną reklamacji (krótki opis wady, data i okoliczności jej ujawnienia, żądanie reklamującego) na adres firmy. Proszę podać swoje dane i nr konta, na który ma zostać zwrócona ewentualna należność za towar. Koszty przesyłki zwracamy w przypadku uznania reklamacji za zasadną. 

Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura) reklamowanego towaru.

O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Kupującego mailem lub listownie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, towar zostanie według możliwości: naprawiony lub wymieniony na nowy i odesłany do Klienta , lub jeżeli naprawa i wymiana nie będą możliwe wartość towaru zostanie zwrócona na konto Kupującego w ciągu 7 dni od daty uznania reklamacji, przelewem bankowym na podane przez Klienta konto.