REGULAMIN

1. Sklep Internetowy daanloo, działający pod adresem www.daanloo.pl, którego właścicielem jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Daan Concept Danuta Gintrowicz, z siedzibą pod adresem ul. Fiedlera 11 62-040 Puszczykowo, NIP: 7792244602, REGON: 302645192, prowadzonej przez Burmistrza Miasta Puszczykowa.

2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 15.00. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym ustaleniu terminu. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.

3. Płatności za zakupione towary można dokonywać na nr konta bankowego: 42 1910 1048 2667 9649 3131 0001 Deutsche Bank Polska S.A. lub za pomocą systemów szybkich płatności internetowych oraz PayU.

4. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane - informując o tym e-mailem bądź telefonicznie.

5. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.

6. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy: kontakt@daanloo.pl lub telefoniczny 600108728.

7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

8. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.

9. Koszty przesyłki są pokrywane przez Nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je firma daanloo, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na firmę daanloo.

10. Wysyłka dokonywana jest za pomocą Poczty Polskiej.

11. Realizacja zamówienia dokonywana jest w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty.
Na przelew czekamy 7 dni, po tym terminie zamówienie zostanie anulowane. 

12. ZWROTY I WYMIANA. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. art. 7 ust. 1 możliwy jest zwrot do 14 dni od daty otrzymania zakupionego towaru bez podania przyczyny.

Towar nie może nosić absolutnie żadnych śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie oryginalnie przymocowane metki. O chęci zwrotu prosimy poinformować drogą mailową lub telefonicznie Sprzedającego.

Zwrotu należy dokonać na adres:

DAAN CONCEPT

DANUTA GINTROWICZ

UL. FIEDLERA 11

62-040 PUSZCZYKOWO

Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient.

Informujemy, iż przesyłek za pobraniem nie odbieramy ze względu na brak możliwości sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń zwracanego towaru.

Do przesyłki prosimy dołączyć wypełnione oświadczenie zwrotu towaru oraz dowód zakupu (paragon lub fakturę).

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu Towaru, Usługodawca w ciągu max.14 dni roboczych po otrzymaniu przesyłki, o której mowa powyżej, zwróci stosowną kwotę Klientowi obejmującą cenę Towaru.

Daanloo zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania wymian torebek, które są w jakikolwiek sposób uszkodzone (poplamienie, rozerwanie).

13. REKLAMACJA. W przypadku reklamacji prosimy o odesłanie wadliwego towaru na adres korespondencyjny  firmy.

Nie przyjmujemy jednak żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do reklamowanej przesyłki proszę dołączyć oświadczenie o reklamacji wraz z opisem przyczyny zwrotu oraz dowód zakupu (paragon lub fakturę).

Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, jeżeli tylko będzie to możliwe w ciągu max. 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji (Daanloo zastrzega sobie prawo do przedłużenia w/w terminu w sytuacjach, gdy naprawa wymaga dłuższego czasu). Jeśli będzie to niemożliwe sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

14. Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.

15. Korzystanie ze strony internetowej www. daanloo.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności.

16. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).