DOSTAWA I PŁATNOŚCI

Naszym partnerem logistycznym jest Poczta Polska. Czas dostarczenia przesyłki Pocztex Kurier do 48 godziny od momentu nadania przez nas paczki.

Gdy przesyłka zostanie wysłana, odebrana przez Kuriera poinformujemy drogą emailową o zmianie statusu zamówienia – WYSŁANA.

W przypadku nieotrzymania przesyłki prosimy o skontaktowanie się z naszym biurem obsługi Klienta. W tym celu wyślij e-mail na adres kontakt@daanloo.pl. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript bądź skontaktuj się z nami pod numerem telefonu + 48 600 108 728.

PŁATNOŚCI

PRZELEWEM BANKOWYM

Jeśli zdecydujesz się na płatność z góry przelewem, po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail potwierdzający zamówienie i zawierający dane dotyczące przelewu oraz numer konta daanloo. Pamiętaj o wpisaniu w tytule przelewu numeru Twojego zamówienia oraz imię i nazwisko. Pozwoli to na szybkie zidentyfikowanie Twojej płatności w naszym systemie. Po zaksięgowaniu Twojej wpłaty, bezzwłocznie wyślemy przesyłkę pod wskazany adres. Pamiętaj również o dokonaniu oddzielnych przelewów do każdego zamówienia.

PRZELEWEM ON-LINE

W naszym sklepie oferujemy płatności przelewem on-line za pośrednictwem serwisu PAYU. Jeżeli choć raz dokonywałeś zakupów w serwisie Allegro.pl na pewno PayU jest dobrze Ci znaną formą płatności! 

Możesz wybrać formę zapłaty, która jest dla Ciebie najwygodniejsza: e-przelew, przelew bankowy, karta płatnicza.

Przy płatności PayU nie pobieramy żadnych dodatkowych prowizji.

GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE

Istnieje możliwość płatności gotówką przy odbiorze, wybierając wysyłkę pobraniową lub odbiór osobisty.