F.A.Q – NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

 

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W SKLEPIE DAANLOO?

Zamówienia można składać w naszym sklepie www.daanloo.pl przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
Klient może również złożyć zamówienie telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 15.00. Zamówienia są realizowane w dni robocze.

CZY MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ W SKLEPIE DAANLOO, BY DOKONAĆ ZAKUPÓW?

Zakupów można dokonać bez rejestrowania konta w sklepie internetowym daanloo.
Jednak decydując się na opcję z rejestracją będziesz mieć możliwość korzystania
z dodatkowych opcji tj. podglądu historii zamówień, możliwości śledzenia statusu zamówienia, dodawania wybranych produktów do listy Ulubionych oraz możliwości otrzymywania najbardziej aktualnych informacji o naszych produktach.

JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY PRODUKT?

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupiony towar dotarł do Ciebie jak najszybciej.
Standardowy czas przygotowania i dostarczenia przesyłki to trzy (3) dni robocze.
Przesyłki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 16:00,
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zamówienia złożone w dni wolne od pracy, wysyłane są w pierwszym dniu roboczym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem faktury, prosimy o poinformowanie nas emailem po złożeniu zamówienia.

DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY PRZELEWEM ZWYKŁYM?

Na wpłatę za zamówienie czekamy 7 dni.

W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

Płatności można dokonać przez PAYU lub przelewem internetowym, bankowym, przelewem pocztowym, również istnieje możliwość przesyłki pobraniowej z płatnością przy odbiorze lub odbiór osobisty.

CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?

Tak, realizujemy zamówienie na terenie całej UE. Koszty wysyłki zależne od wybranego kraju.

W JAKIM CZASIE I W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU TOWARU?

W sytuacji, gdy zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Proces zwrotu zakupionego towaru składa się z kilku, bardzo prostych kroków:

Więcej szczegółów na temat zwrotów znajdziesz TUTAJ

Zwrot należności za oddany towar nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży. Zazwyczaj zwrotu wpłaty dokonujemy do 5 dni roboczych od daty przyjęcia przesyłki ze zwracanym towarem.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?

W tym celu, proszę odesłać do nas towar wraz z formularzem wymiany/zwrotu oraz z dowodem zakupu (paragon, faktura).
Skontaktujemy się z Państwem w ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki, w celu poinformowania o podjętej decyzji w sprawie reklamacji.

CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

Tak  - zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.